ינון מגל אהוד אולמרט / ינון מגל - אולמרט יצא מאגף 10 המאובטח שבו ריצה את עונשו, חתם על טופס השחרור אצל מפקד בית הסוהר, יצא משערי בית הסוהר, נכנס לרכב השרד השחור ומשם נסע לדירתו בליווי מאבטחי שבכ.

ינון מגל אהוד אולמרט / ינון מ×'ל - אולמרט יצא מאגף 10 המאובטח שבו ריצה את עונשו, חתם על טופס השחרור אצל מפקד בית הסוהר, יצא משערי בית הסוהר, נכנס לרכב השרד השחור ומשם נסע לדירתו בליווי מאבטחי שבכ.. בנוסף הורשע אולמרט בשיבוש הליכי משפט. ביבי חיפש כל דרך להפיל אותי. הערב(רביעי) דיווח פרשן חברת החדשות, אמנון אברמוביץ', כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עמד לטוס לשוויץ שלשום, אלא שבמהלך סוף השבוע התקבלה במשרד החוץ ובמשרד המשפטים הודעה מצד שלטונות שוויץ על כך שברגע שאולמרט ינחת בציריך הוא יילקח לחקירה בחשד לפשעי מלחמה במבצע עופרת יצוקה. ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ירצה 8 חודשי מאסר בגין הרשעתו במירמה והפרת אמונים וקבלת דבר במירמה במשפט פרשת טלנסקי, בנוסף על 18 חודשי המאסר שהוא מרצה בימים אלה בכלא מעשיהו ברמלה בגין הרשעתו בשוחד במשפט פרשת הולילנד. איזה מסר בחר אולמרט להעביר לציבור הרחב:

מוזמנים להאזין, התראיינתי בתכנית של ינון מגל ובן כספית ב 103fm על הנתיב השיתופי. — ינון מגל (@yinonmagal) august 16, 2021. ענת דוידוב זעמה על ינון מגל לאחר שהשווה בין קצב לאולמרט: יניב שוחח במוצש עם ינון מגל, עורך האתר, וכך דיווח לי: אהוד בנאי אהוד ברק אהוד זיו אהוד מיטרני אהוד פלג אהוד שילוני אהוד שם טוב אהרון דותן אהרון זכריה אהרון טרואן אהרון יסייב אהרון מדואל אהרון פוגל אום אואזיס אובלי פי ערבית ימימה מזוז ימית סינון ינאי סגל ינון אנגלסמן ינון מגל ינון ספיר יניב בלחסן יניב בן שושן יניב ויצמן יניב יעקוב יניב מזור יניב נחמן יניב סגל יניב שגיא ינינה אלטמן ינץ לוי יסמין.

×'ראל ממשיך לנ×
×'ראל ממשיך לנ×"ל את רשות ×"שי×"ור ו×'שולי ×"שערורי×" ×"תפטרות ינון מ×'ל טחנות ×"רוח from upload.wikimedia.org
תענוג לצפייה • כשבן כספית וינון מגל עשו קציצות מתועמלן השמאל הקיצוני רון כחלילי. היא ביקשה להקדים את מאסרה בכמה שבועות, כדי שתוכל להיות בבית כבר בפסח במקרה שיקוצר עונשה. ״הטור יעלה וגם פרקי הספר הבאים יפורסמו כסדרם. אפשר ללמוד זאת לא מכתב האישום, אלא מדברים שאומרים עליו אנשים המכירים אותו מראשית דרכו. בהמשך לתהייה לאן נעלם הטור של אלדד יניב בוואלה!, עדיין רב הנסתר על הגלוי. הבורסה בתל אביב, וול סטריט ושוקי עולם, ביטוח ופיננסים, היי טק, צרכנות, משפט, ספורט, סביבה ועוד. איזה מסר יכולים להעביר לו, מפת בריחה?, אמר מקורב למשפחה ששמע על ההחלטה, מתי יחכה המסוק שיוציא אותו משם?. אסייע במאמצים לקיים שלום בין ינון מגל לבן כספית.

הערב(רביעי) דיווח פרשן חברת החדשות, אמנון אברמוביץ', כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עמד לטוס לשוויץ שלשום, אלא שבמהלך סוף השבוע התקבלה במשרד החוץ ובמשרד המשפטים הודעה מצד שלטונות שוויץ על כך שברגע שאולמרט ינחת בציריך הוא יילקח לחקירה בחשד לפשעי מלחמה במבצע עופרת יצוקה.

לאחר שחתם אצל מפקד בית הסוהר הוא נכנס לרכב השרד שהמתין לו. ענת דוידוב זעמה על ינון מגל לאחר שהשווה בין קצב לאולמרט: צפו בקטע המלא מתוך התכנית גב האומה. הוא נמלט אל מאחורי החסינות שלו כראש ממשלה. ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ירצה 8 חודשי מאסר בגין הרשעתו במירמה והפרת אמונים וקבלת דבר במירמה במשפט פרשת טלנסקי, בנוסף על 18 חודשי המאסר שהוא מרצה בימים אלה בכלא מעשיהו ברמלה בגין הרשעתו בשוחד במשפט פרשת הולילנד. ״הטור יעלה וגם פרקי הספר הבאים יפורסמו כסדרם. אני צריכה להגיד שוב שעברתי אונס? אולמרט הבין את המסר די מהר. לפי איש התקשורת ינון מגל מדובר בירידה מהפסים. את שירותו הצבאי, בדומה לבנט, העביר כקצין בסיירת מטכל והשתתף בין היתר במבצע לכידת שייח עובייד. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בחר להעביר הבוקר את המסר האחרון שלו, לפני כניסתו לכלא מעשיהו לרצות את עונש המאסר, בסרטון וידאו מצולם. צפו (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. פוסטים אודות ינון מגל שנכתבו על ידי דבורית.

האם הפגנת האופוזיציה אמש (ש') בתל אביב הייתה נגד נתניהו או נגד חקיקה פרסונלית? עקב הוראת בית המשפט העליון לשמוע ראיות חדשות בפרשה שזכתה לכינוי מעטפות הכסף ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט התייצבה בבית הכלא נווה תרצה כדי לשאת את עונשה. אך אהוד אולמרט הוא עבריין נמלט. משפטו של אהוד אולמרט בפרשת טלנסקי נפתח מחדש. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוחרר הבוקר (יום א') ממאסרו בכלא מעשיהו בתום ריצוי שני שלישים מעונשו והגיע לדירתו בתל אביב.

ינון מ×'ל ו×'ן כספית ראיון יאיר לפי×
ינון מ×'ל ו×'ן כספית ראיון יאיר לפי×" Mp3 from i.ytimg.com
כבר מזמן אני סבור שהטשטשו אצלו גבולות ההיגיון הסביר, אבל זה באמת יוצא דופן. ״הטור יעלה וגם פרקי הספר הבאים יפורסמו כסדרם. זוהי השורה התחתונה של החלטת בית המשפט העליון היום (ד') בערעורים שהגישו אולמרט. מי שלא היה ראוי לדרוך בשערי הכנסת והיום הוא צריך להתחבא בבית ולשקוע בבושה גדולה. אפשר ללמוד זאת לא מכתב האישום, אלא מדברים שאומרים עליו אנשים המכירים אותו מראשית דרכו. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוחרר הבוקר (יום א') ממאסרו בכלא מעשיהו בתום ריצוי שני שלישים מעונשו והגיע לדירתו בתל אביב. אני לא בא להגן כאן על בנימין נתניהו. הוא לא נלקח אזוק בידי החוקרים אלא נחקר בנוחיות בלשכתו, בזמן הנוח לו.

הוא נמלט אל מאחורי החסינות שלו כראש ממשלה.

היא ביקשה להקדים את מאסרה בכמה שבועות, כדי שתוכל להיות בבית כבר בפסח במקרה שיקוצר עונשה. משפטו של אהוד אולמרט בפרשת טלנסקי נפתח מחדש. תענוג לצפייה • כשבן כספית וינון מגל עשו קציצות מתועמלן השמאל הקיצוני רון כחלילי. יעקוב כץ מראיין את אהוד אולמרט. הוא צריך לסיים את תפקידו בגלל ההתנהלות וההתנהגות ובלי שום קשר לחקירות שמתנהלות נגדו. בנוסף הורשע אולמרט בשיבוש הליכי משפט. אבי גבאי אביגדור ליברמן אביחי מנדלבליט אהוד אולמרט אהוד ברק אורי אורבך אורי אריאל אחמד טיבי איילת שקד אלי ישי אריאל שרון אריה דרעי בחירות 2013 בחירות 2015 בחירות לנשיאות 2014 בני גנץ בנימין בן אליעזר בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ' גדעון סער גלעד ארדן דליה איציק הליכוד הרב. אני לא בא להגן כאן על בנימין נתניהו. הוא לא נלקח אזוק בידי החוקרים אלא נחקר בנוחיות בלשכתו, בזמן הנוח לו. כעת, לקראת יציאת ספרו החדש, בגוף ראשון, אותו כתב מבין כותלי הכלא, שובר אולמרט שתיקה ומספר בראיון בלעדי לגיל ריבה על התקופה מאחורי הסורגים, ועל מסע הרדיפה האישי שהכניס. יניב שוחח במוצש עם ינון מגל, עורך האתר, וכך דיווח לי: האם הפגנת האופוזיציה אמש (ש') בתל אביב הייתה נגד נתניהו או נגד חקיקה פרסונלית? ינון מגל תוקף בחריפות את הפושע לשעבר אהוד אולמרט על כך שלטענתו הוא מכר סודות מדינה בנוגע להפצצת הכור הסורי.

ינון מגל תוקף בחריפות את הפושע לשעבר אהוד אולמרט על כך שלטענתו הוא מכר סודות מדינה בנוגע להפצצת הכור הסורי. ענת דוידוב זעמה על ינון מגל לאחר שהשווה בין קצב לאולמרט: תהליך השחרור של אולמרט כלל טופס טיולים, קבלת הפיקדון, שחרור ביחידת הרישום, זיהוי ולבסוף הקראת תנאי השחרור על ידי מפקד בית הסוהר. כעת, לקראת יציאת ספרו החדש, בגוף ראשון, אותו כתב מבין כותלי הכלא, שובר אולמרט שתיקה ומספר בראיון בלעדי לגיל ריבה על התקופה מאחורי הסורגים, ועל מסע הרדיפה האישי שהכניס. אני צריכה להגיד שוב שעברתי אונס?

אולמרט ניתק על מ×'ל א×
אולמרט ניתק על מ×'ל א×"ם ×'ס רוח שטחי חלול וחצוף ×'אזזנט from buzznet.co.il
אפשר ללמוד זאת לא מכתב האישום, אלא מדברים שאומרים עליו אנשים המכירים אותו מראשית דרכו. יניב שוחח במוצש עם ינון מגל, עורך האתר, וכך דיווח לי: הוא נמלט אל מאחורי החסינות שלו כראש ממשלה. איזה מסר בחר אולמרט להעביר לציבור הרחב: ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוחרר הבוקר מכלא מעשיהו לאחר ריצוי שני שליש מעונשו. אבי גבאי אביגדור ליברמן אביחי מנדלבליט אהוד אולמרט אהוד ברק אורי אורבך אורי אריאל אחמד טיבי איילת שקד אלי ישי אריאל שרון אריה דרעי בחירות 2013 בחירות 2015 בחירות לנשיאות 2014 בני גנץ בנימין בן אליעזר בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ' גדעון סער גלעד ארדן דליה איציק הליכוד הרב. משפטו של אהוד אולמרט בפרשת טלנסקי נפתח מחדש. אני לא בא להגן כאן על בנימין נתניהו.

ינון מגל במתקפה חריפה על אהוד אולמרט:

ביבי חיפש כל דרך להפיל אותי. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בחר להעביר הבוקר את המסר האחרון שלו, לפני כניסתו לכלא מעשיהו לרצות את עונש המאסר, בסרטון וידאו מצולם. אבי גבאי אביגדור ליברמן אביחי מנדלבליט אהוד אולמרט אהוד ברק אורי אורבך אורי אריאל אחמד טיבי איילת שקד אלי ישי אריאל שרון אריה דרעי בחירות 2013 בחירות 2015 בחירות לנשיאות 2014 בני גנץ בנימין בן אליעזר בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ' גדעון סער גלעד ארדן דליה איציק הליכוד הרב. ינון מגל תוקף בחריפות את הפושע לשעבר אהוד אולמרט על כך שלטענתו הוא מכר סודות מדינה בנוגע להפצצת הכור הסורי. הערב(רביעי) דיווח פרשן חברת החדשות, אמנון אברמוביץ', כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עמד לטוס לשוויץ שלשום, אלא שבמהלך סוף השבוע התקבלה במשרד החוץ ובמשרד המשפטים הודעה מצד שלטונות שוויץ על כך שברגע שאולמרט ינחת בציריך הוא יילקח לחקירה בחשד לפשעי מלחמה במבצע עופרת יצוקה. בהמשך לתהייה לאן נעלם הטור של אלדד יניב בוואלה!, עדיין רב הנסתר על הגלוי. מידע עסקי ופיננסי מעודכן במגוון נושאים: אולמרט הבין את המסר די מהר. ינון מגל במתקפה חריפה על אהוד אולמרט: איזה מסר בחר אולמרט להעביר לציבור הרחב: לאחר שחתם אצל מפקד בית הסוהר הוא נכנס לרכב השרד שהמתין לו. תענוג לצפייה • כשבן כספית וינון מגל עשו קציצות מתועמלן השמאל הקיצוני רון כחלילי. לפי איש התקשורת ינון מגל מדובר בירידה מהפסים.

ינון מגל תוקף בחריפות את הפושע לשעבר אהוד אולמרט על כך שלטענתו הוא מכר סודות מדינה בנוגע להפצצת הכור הסורי ינון מגל. אהוד בנאי אהוד ברק אהוד זיו אהוד מיטרני אהוד פלג אהוד שילוני אהוד שם טוב אהרון דותן אהרון זכריה אהרון טרואן אהרון יסייב אהרון מדואל אהרון פוגל אום אואזיס אובלי פי ערבית ימימה מזוז ימית סינון ינאי סגל ינון אנגלסמן ינון מגל ינון ספיר יניב בלחסן יניב בן שושן יניב ויצמן יניב יעקוב יניב מזור יניב נחמן יניב סגל יניב שגיא ינינה אלטמן ינץ לוי יסמין.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama